31 Ekim 2012 Çarşamba

İZNİK II



Tarihi bir film platosunda gezinir gibi  hayranlıkla bütün eserleri dolaştık.Bu arada kızların klasik karnımız acıktı cümlesi ile plan dahilinde olan Köfteci Yusufa intikal ettik..Bursanın çeşitli yerlerinde şubeleri olan ve her daim tıklım tıklım olan köftecinin ilk yeride burasıymış.Kendimize zorda olsa bir masa bulup oturduk.servisleri hızlıydı ama köfteler bizim damak zevkimize uygun değildi.Tatlı olarak  kaymaklı ekmek kadayıfını  çok beğendik. Genel anlamda özellikle kızlar çok hoşnut olmadı. Mekanı seçen kişi sorumluluğu altında ezilirken yan masadadan kalkan gazeteci Metin UCA imdadıma yetişmiş oldu.Görüyorsunuz sizi ünlülerin geldiği yere getiriyorum dahada beğenmiyorsunuz diyerek durumu kurtarmış oldum.
Günü bitirip güneşi gölde batırıp dönüş yoluna geçtik.  





3 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

hhah ben de hep, öelliği olan, geçmişi olan yerler bulurum kızlar hiç beğenmezler. Mesela Beyoğlu-İnci'dir profiterolün yeri, götürdüğümde ne kadar ağır, ağzzımızın tadı bouldu demişlerdi.

İznik'e okul gezisi ile gitmiştim, bi daha da gitmedim ne ayıııp hemen programa alayım.

Sibelbek dedi ki...

sizin rehberliğinizde bir gezi talep ediyorum pliizzz!

Dilek dedi ki...

2 yıl iznikde okudum orada kaldım, çok güzel bir yerdir benim için...