6 Şubat 2009 Cuma

DESPERO



Dün minik prenses çok mutluydu.Kendi söylemiyle "Süleyla" teyzesinin kızı Gamze ablası bizdeydi güzel vakit geçirmişler Süheyla hanım onlara en sevdikleri kara kız kekinden de yapınca değmeyin keyiflerine.

Akşam biz işten gelip onların gitme vakti gelince küçük hanım başladı ağlamaya neyseki sinema planımız kurtardı bizi.Hemen hazırlandık. "yürüyerek gidelim anne hem zayıflarız dönüşte de babam alır bizi deeemmmiii"

Patlamış mısırımızı aldık koltuklarımıza kurulup filmimizi izledik.Ön sırada adaşı olduğu birini görünce tanışmak için elinden geleni yaptı.Film ara verdiğinde hemen yanına gidip "ikimizin de adı aynı biliyormusun" diyerek başladı sohbete.

Filmi çok beğendi babası ve ablasına bir çırpıda özetledi.

NOT: Filmden aklımda kalan bir cümle"Umudun varsa kimsenin kölesi olmazsın"

8 yorum:

Merve dedi ki...

yerim onu ben! anne hem zayıflarız demiş..ne komik oluyorlar yaa ;)

karamel mutfak dedi ki...

kiyamam ya cocularin bile beyninde kilo hesabi.ooo sevdim kek sevdigim abla ustune sinama sence bizlere yapilsa napariz .uakligi coook coook upuyorum.

AskinAy dedi ki...

tatli dilli ciceklerimizin gözelrinden öpüyorum,ne güzel bir vakit gecirmissiniz,ve hatirladiginiz sözlerde harika!!Sevgiler..

ZET Fashion dedi ki...

Hehe cok sirin ya ne kadar saf masum oluyorlar bayiliyorum cocuklara.. Ben de ilerde iki kizim olsun istiyorum, cok ilerde ama :)

L@L dedi ki...

Çok şeker ya .)Anne kız sinema keyfi yapmanın tadı başka oluyor .)Mutlu haftasonları!

Nazpek dedi ki...

*Merve; gerçekten çok komikler

*Karamel Mutfak;bizdende kucak dolusu sevgiler

*Askinay;teşekkürler canım bizde tatlı oğluşunu öpüyoruz.

*ZFashion; hoş geldiniz herşey gönlünüzce olsun:)

**Sevgili lalcik hemde nasıl güzel oluyor sanada mutlu haftasonları:)

TAZE NANE dedi ki...

Ne güzel şeyler.
Sevgiler.

Jojee dedi ki...

oy çok tatlı bir kızın var
zayıflıcakmış maşallah diyorum çok zeki:)