25 Şubat 2009 Çarşamba

*EVİMİZDEN KAHVALTI MANZARALARI*




















Hava puslu ve soğuk inceden yağmurda var deniz gri İnsanı karamsarlık ve mutsuzluğa itecek herşey mevcut.Amaaaaa
Yinede ben bu havalara pabuç bırakmak istemiyorum.
Sabah 6.30 da kalktım prensesler ve babaları uyurken onlara peynirli ekmek hazırlayıp fırına attım.Prenseslerin sütü hazırlandı.Çayımız demlenirken saçlarıma şekil bile verdim herşey tamam uyandırma faslına geçildi Nazlı prenses ve babası sabahları öyle mutsuz öyle bezgin oluyorlarki anlatamam ama minik prenses gözünü açar açmaz şarkılarla şiirlerle şakımaya başlıyor bir mutluluk bir sevgi pıtırcığı halleri görmeniz gerek tabi bende "şu minik kuştan utanın bakın nasılda mutlu uyanıyor" dedikçe iyiden iyiye kendini kaptırıyor.
Ablası hazırlanırken ben onu giydirdim saçlarını taradım ördüm.Fırından çıkan mis gibi peynirli ekmeklerimizle kahvaltımızı yapmaya başladık.Sabah klasiğimiz olan süt dökme sırası bugün bendeydi elimin çarpmasıyla bir bardak sütü masaya boca ettim ama minik kuş "annecim üzülme bak bende bir kere dökmüştüm ama hiç bişee olmadı"diye beni teselli edince hep birlikte gülüştük.Haydin bakalım anne baba işe kızlar okula...

8 yorum:

Merve dedi ki...

minnoş çook tatlı yaa.. yerim onu ben..benim annemde çok yapar pazar günleri..afiyet olsun hepinize :)

karamel mutfak dedi ki...

canım prenseslerin ve eşinle bir ömür mutluluk dilerim .her gününüz huzurlu her gününüz mutlu geçsin afiyetler olsun.

{ Dishy Fashion } dedi ki...

Ananem küçükken çok yapardı bana çok mutlu oldum bende yapıcam şimdi.

Nazpek dedi ki...

*sevgili Merve Teşekkürler canım

*Sevgili Karamel mutfak güzel dileklerin hepimiz için olsun

*Sevgili DF o zaman sanada afiyet olsun

AskinAy dedi ki...

oy oy oy canim yaa biseycikler olmaz annesi bak tecrübe edinmis önceden kizin :)canimsin mektubunu aldim cok tesekkür ederim cok mutlu ettin beni...

Benim Hayatim dedi ki...

Sabah 6:30 böyle güzel mamalar. Tebrik ediyorum sizi.Enfes görünüyor, kahvaltıya bayılırım. Minik Prenses nasıl da tatlı dilli :)

hande dedi ki...

genelde neden küçükler daha aktif,zıpır ,hareketli ve sevimli olurlar bilinmez genelde çevremdeki arkadaşlarımında cocukları öyle keza ablamla ve ben örneğide var tabi :)))

nergisce dedi ki...

hmmm peynirli ekmek mi bayilirim, minik kusunu öptüm masAllah ona