15 Haziran 2009 Pazartesi

*VEDA*

"Herşeyin başı sağlık çoçuklar aman kıymetini bilin bakın çok şükür herşeyimiz var ama ne fayda.Sıfır araba aldım garajda bekliyor Ankarada evim var ama kapısını dahi açamamadım altı aydır hastane odasında yatıp kalkıyoruz.Bunada şükür ama sizler gençsiniz sakın hayatı ıskalamayın mal mülk için birbirinizi kırmayın"



Bir yıl önce eşi boyundan aşağı felç olmuştu.Tam altı ay hastanede birlikte yattılar.Çocuğa bakar gibi baktı eşine yeniden yürümeyi öğretti.Hepimiz gıptayla baktık.Kış kararnamesinde tayini Düzce' ye çıktı.Eşyası toplandı veda yemeği yapıldı.Ama yerine gelecek Defterdarın ayağı kırılınca ayrılışı ertelendi."Yine kurtulamadınız benden " dedi.



Cumartesi sabahı asansör kapısında karşılaştık.Selamlaştık her zamanki gibi hal hatır sordu." Başkanım ne yapıyor selamlarımı söyle" dedi meğer bu son konuşmamızmış .Mesai çıkışı ani bir kalp krizi ile aramızdan ayrıldı.İnsanlığı babacan tavrıyla yeri dolduralamayacak sayın Defterdarım Hasan BALTACI toprağın bol mekanın cennet olsun.


BAKİ KALAN BU KUBBEDE BİR HOŞ SADA İMİŞ




11 yorum:

Sibelbek dedi ki...

Başınız sağolsun...

laleninbahcesi dedi ki...

yakınlarının ve tüm sevenlerinin başı sağolsun. Mekanı cennet olsun.

karamel mutfak dedi ki...

tüm yakınlarınınm ve sevenlerin başı saolsun.

Moonish (moonsun) dedi ki...

Nazpekcim, gercekten cok uzuldum, basiniz sagolsun, mekani cennet olsun.

lori dedi ki...

halk icinde muteber bir nesne yok, "devlet" gibi
Olmaya "devlet" cihanda bir nefes sihhat gibi..
K.S.Suleyman
bu lafi oyle severim ki.
kotu oldum of..ancak saglik kaybedilince degeri anlasiliyo.
basin saolsun ayrica..

meltem dedi ki...

CANIM ÜZÜLDÜM GERÇEKTEN...
TÜM SEVENLERİN BAŞI SAĞOLSUN
HAYATI ISKALAMAYIN DEMİŞSİN YAA..
BEN ORDA KALDIM ŞİMDİ?!?!?!

Yelish dedi ki...

herkese katiliyorum tum sevenlerin basi sagolsun ve allah sabir versin.

Hayat ne bicim bisii ya....

zuzuların annesi dedi ki...

Üzüldüm:(
Hayat bu kadar basit işte...
Unutuyoruz bazen:(
Mekanı cennet olsun...Sevenlerinin başı sağolsun...

MAVİANNE dedi ki...

Allah Rahmet Eylesin

Yakınlarına Allah sabır versin

aysema dedi ki...

Tüm sevenlerine sabır diliyorum. Allah Rahmet etsin...

Adsız dedi ki...

başınız saolsun , şu yaşam ne acaipdir bitip giden yitirilen insanlar :(