14 Ocak 2019 Pazartesi

GELİŞİNE


Takvimler ocak ayını gösterdiğinde benim için gezi planlamaları zamanı gelmiş olurdu.Resmi tatil günlerine bakıp ardına takılabilecek izinlerle küçük tatil rotaları çizerdim. Mutlu mesut bir kaç gün geçirip yeniden akan hayatımıza devam ederdik.Gel gör ki böyle planlamaları artık eskisi gibi yapamıyorum.Kimi zaman dört kişi bir araya gelemiyoruz artık.Sınavdı işti izin sorunuydu derken kime ne uyuyorsa öyle yapıyoruz.Bazen de tercih edilmeme durumu var ki buna da değinmeden edemeyeceğim.Evet kızlar artık bizimle gezmek istemiyorlar.Üzücü ama gerçek.Kendi arkadaşlarıyla ya da en kötü iki kardeş birlikte gitmek istiyorlar.Nitekim yarıyıl tatilinde abla kardeş benelüks turu yapacaklar.Biz evde onları bekleyeceğiz:))

Bu yıl plansızlık yılı olacak yani.Biraz da böyle olsun bakalım.Gelişine diyorum...


Resimlere bakınca da hayat gezince güzelmiş yahu demeden de edemiyorum hani...

3 yorum:

tülin dedi ki...

Hayırlısı.

Nazpek dedi ki...

Kesinlikle evet🙏 Şunu öğrendim ki hiç bir şeyi zorlamanın anlamı yok.Bir oluru var ve biz onu yaşıyoruz.Sevgiler Tülin Hanım😊

laleninbahcesi dedi ki...

Beş yıl zonra yeniden yapışacaklar size.Siz bu aradaki boşluğun keyfini çıkarin.Tecrube ile sabit🤣