7 Ocak 2019 Pazartesi

SAKLANSAM BİR YERLERE HAYALLER Mİ KURSAM


2019 'un ilk haftasonu ile ilgili istediğim tek şey dinginlikti .Cuma günü işteyken daha planımı yaptım Cumartesi derleme toplama ve temizlik Pazar günü evde miskinlik.Çok şükür planım tıkır tıkır işledi ve ben bugün pek bir mesut halde yeni haftaya başlamış oldum.


Yılın ilk kitabı olan Hayalperest' i de bugün bitirdim.Öyle güzeldi ki elimden bırakamadım. Neftali'nin hayal dünyasında kaybolmak macera dolu bir yolculuğa çıkmak çok keyifliydi.Kitabın sonuna doğru sürpriz bir şekilde aslında bir biyografi olduğunu öğreniyorsunuz. Neftali'yi zaten çok sevmiştim kim olduğunu öğrenince daha da sevdim.




Güzel bir kitabın ardından ne okusam diye epeyce düşünüyorum.Gidip gelip okunacaklar rafıma göz gezdiriyorum.Henüz karar veremedim.Şöyle hayaller peşinde koşan yeni bir kitap bulmam lazım.Bu ara bana iyi gelen şey bu sanki...



4 yorum:

Editör dedi ki...

Siz bitirdiniz ben ise başlıycam çünkü merak ettim

Nazpek dedi ki...

Merhaba Sibel Hanım
Ben çok severek okudum umarım siz de seversiniz.
Sevgiler...

tülin dedi ki...

Olsa da okusam. Dedirtti yazdıklarınız :)

Moderatör dedi ki...

Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.Zamanınız var ise sizi de beklerim ve bundan büyük mutluluk duyarım,sağlıcakla kalın.
https://dizifilmkitaptavsiye.blogspot.com/