11 Şubat 2009 Çarşamba

HEDİYE / BAŞUCUMDA MÜZİK



Blog dünyasıyla henüz yeni tanışmışken sevgili Serap arkadaş'ın "hediye kitap" etkinliğine balıklama atladım. İyikide öyle yapmışım nasıl mutlu oldum anlatamam dün sabahtan itibaren ağzım kulaklarımda geziyorum.Hediye almak ayrı bir güzel tanımadığı birinden olması daha da güzel oluyormuş meğer.

Bana hediye kitabımı gönderen arkadaşım Elif ;Kendisini bu etkinlik sayesinde tanıdım.Blogundan okuduğum kadarıyla ortak zevklerimiz ve dünyaya aynı penecereden bakabileceğimiz biri olarak, onunla tanıştığıma çok mutlu oldum.Kendisini etkilemiş olan bu kitabı aynı keyifle okuyacağıma eminim.Çok çok teşekkürler...

Bir teşekkürde böyle bir etkinliği başlatan ve bizlere hoş anlar yaşatan Sevgili Serap'a...

13 yorum:

Merve dedi ki...

canım bende bu kıtabı merak ediyorum okuyunca bahseder misin sevgiler.. :)

AskinAy dedi ki...

ne güzel bir düsünce bu böyle:)bol keyifli okumalar dilerim canim,bende katilmak isterdim ama okudugum kadariyla sanirim tek türkiyede yasayanlar icin gecerliymis neyse saglik olsun ama senin adina cok cok sevindim öpüyorum sevgilerimle..

L@L dedi ki...

Keyifli okumalar diliyorum canım kitaptan bize bahset okuyunca olurmu.Çok sevgiler!

Nazpek dedi ki...

**Sevgili Merve memnuniyetle

**sevgili Aşkınay olsun bizde mektuplaşıyoruz.

**Sevgili lal teşekkürler bahsederim tabi

gül dedi ki...

canım iyi okumalar ne güzel bir düşünce bu böyle ...

Adsız dedi ki...

Keyifli okumalar diliyorum, kitap hakkında yorumlarınızı bekliyorum.
Sevgilerimle

Mehtap dedi ki...

Sevgili nazpek, gözün aydın.keyifli okumalar.Bizde bu etkinliğin içindeyiz.takipteyim.Kitap hakkındaki yorumlarınızı da bekliyoruz.sevgiler.

Benim Hayatim dedi ki...

Bu kitabı ne zamandır görüyorum. Bir türlü okuyamadım. Yorumlarını bekliyorum.

a. gizem dedi ki...

ben bi kaç yıl önce okumustum süper bir kitappp :)

Merve dedi ki...

canım ödül aldın taktimine beklerim ;)

Kızıl dedi ki...

Çok güzel bir etkinlik bu, "kime hediye etsem bende" diye düşünüyorum açıkçası. Güzel güzel oku ve daha sonra bizlere de kısaca anlat bu güzel kitabın konusunu.

Sevgiyle kal!!!

el*ff dedi ki...

Selamm tatil dönüşü pek uğrayamadım buralara yorumum gecikti ama çok mutlu oldum ben de seninle ve bloğunla tanıştığım için :)) Umarım kitabı okuduğund da en az benim kadar keyf alırsın hüzünlenirsin...
Okuduktan sonraki yorumlarını da merak ediyorum açıkcası...
Sevgilerimle...

hande dedi ki...

bu kitabıda bende çok merak ediyordum zaten Kürşat Başar'ın progmanı fırsat buldukça seyrederiz okudunuzmu nasıl çünkü d&r baktım ve sonrasında vazgeçmiştim.