23 Şubat 2009 Pazartesi

*ANA HABER GÜLTENİ*









Küçük prenses televizyona el koymuş durumda sihirli dizilerden kurtardık derken bu seferde TRT Çocuk'a esir olduk.Öyle güzel kullanıyorki söylediklerimizi çok televizyon izlersek beyin hücrelerimiz ölür düşünemeyiz dediğim için cevap hazır küçük hanımda" Ama anne çok eğitici hiç beyin hücrelerimizi öldürmüyo deemii"


Akşam çok güldürdü beni hadi kızım açda haberleri izleyelim artık sıra bizde birazda bize bırak televizyonu dedim bana cevabı "anneciğim ama daha ana haber gülteni başlamadı ki"

9 yorum:

nazo dedi ki...

:)) işiniz zor artık. Minik ve sevimli bir cadıyla başa çıkmak kolay olmasa gerek :)

Merve dedi ki...

gülteni :)) yerim onu ben çok tatlı senin prensesler nazcım ;)
ah ah çok bilmiş oluyor kızlar di mi?

Merve dedi ki...

gülteni :)) yerim onu ben çok tatlı senin prensesler nazcım ;)
ah ah çok bilmiş oluyor kızlar di mi?

Gizem. dedi ki...

ana haber gülteni demek :D:Doy yirim onu ben

AskinAy dedi ki...

oy canim yaaa:))dogru söylüyor annesi hani gülten mülten basladimi sonra:)yerim onun o tatli dilini ben:))öptüm sizleri keyifli haftalar canim...

L@L dedi ki...

Gülten diyor demek :) Bayılıyorum çocukların bu şeker konuşmalarına*) Öpün benim için çok *)

cansudere dedi ki...

bu bilmişleri yemeyıpte ne yapalım.

{ Dishy Fashion } dedi ki...

Süper komik fıkra gibi :) Geldim arkadaşım yorgunum ama blogculuk ne zevkliymiş :)

Adsız dedi ki...

yerim ben onu.ne kadar komik bir kızınız var.kesinlikle büyüyünce tiyatrocu olacak.şimdiden belli valla