23 Mart 2009 Pazartesi

*YORGUN*








Yorucu bir haftasonu geçirdim.Cumartesi küçük hanımın odası boyandı ustamız biraz uyuşukmuydu ne küçücük odayı akşama kadar zor bitirdi.Bahanede hazır " abla iki renk olunca çok uğraştırıyor" evin tamamını boyatsak ne olacaktı bilmiyorum.Neyse usta boya işiyle uğraşırken bende bir güzel mutfağı temizledim dolapları kileri bir güzel elden geçirdim sildim düzenledim tam bir bahar temizliği oldu.usta işini bitirince odayı sildim şeklini prensesin istediği gibi yerleştirdik."Anneciğim bak nasıl renkler seçmişim ama çok güzel oldu deemi " çok da mütevazi olur kendileri.Bayılıyor böyle işlere değiştirsin süslesin yenilesin tam bir bayan profili ama ablasının umrunda bile değil.


Pazar günü öğlene kadar küçük prensesle mesaiyideydik.Nazlı kızım dersaneye babası veli toplantısına ordan briç klübüne gitti.mesai çıkışı doğru eve kalan işler yapıldı.Silindi süpürüldü cam kapı derken resmen pilim bitti.akşam için ne yemek yapsam diye düşünürken canım eşim imdada yetişti.Can dostların bahçesinde hamsi ızgara..... mevsimi bitmek üzere son hamsiler artık .Ben gidene kadar her şey hazırlanmış.Bahçede mangal başında bir güzel karnımız doyurduk.Yukarı çıkıp çayımızıda içtik.Eve dönüp pazar akşamı rutinlerinide yerine getirdikten sonra battaniyemi aldım tv karşısındaki kanepeye uzandım gerisini hatırlamıyorum.

5 yorum:

Gizem. dedi ki...

boya işi cidden yavaş ustaya düşünce delirtiyor adamı çok haklısın bu konuda :))hamside mis gibi olmuştur aifyet olsuun :))

Opal dedi ki...

canim Nazpek'imin hafta sonu ne guzel ve ne mutevazi gecmis. allahim huzurunuzu mutluluk ve sagliginizi hiiic bozmasin canim. prenseslere opucukler, enisteme hormetlerr..
mucxxxxxx! (of boya isini ben napcam ya bakiom renklere karar veremiyorum)

laleninbahcesi dedi ki...

aman ne güzel bir yorgunluk bu. Ben de çok severim odada iki rengi. Güle güle kullansınlar. Hamsi bitiyor mu??. Doğru dürüst göremedik bile. İnşalah bizimkiler dondurucuları doldurmuştur da temmuz da Orduda doyarız artık. Sevgiler size ve tüm ailenize

zuzuların annesi dedi ki...

Yeni badana boya olmuş mekanları ve boya kokusunu çok severim...Oh mis gibi ne güzel,kızların güle güle otursun odalarında...

AskinAy dedi ki...

ellerine saglik canim bende pazar günümü hep temizlik ile gecirdim kapiydi camdi perdeydi derken:)öptüm sizi cok,sevgiler..