28 Mart 2009 Cumartesi

TAVSİYE

Kitap etkinliğinde payıma düşen kitabımı okuyalı çok oldu ama bir türlü toparlayıpta bloga yazamamıştım hazır bugün işim azken yazıvereyim dedim.Bir erkeğin dilinden, bir kadının hissiyatı ancak bu kadar güzel yazılır .En güzel yanıda gerçek hayattan alıntı olması.İmkansız gibi görünen ama engel tanımayan hüzünlü bir aşk romanı okumak isteyenlere tavsiye edilir.

BAŞUCUMDA MÜZİK(KÜRŞAT BAŞAR)

" Eğer, hayatınızın herhangi bir an'ına gidip orada sonsuza dek kalacaksınız deseler yalnızca iki şeyden birini seçmek isterdim. Biri, o çocukluğun bahçesindeki ağacın dalına asılı salıncakta sallanırken... Öteki, bütün hayatım boyunca en çok sevdiğim adamla öpüştüğüm ilk gün... Herkes aşık olmanın ortak dilini bulup yazmaya çalışıyordu.
Ama aslında bu kadar basitti işte: Birini öptüğünde salıncakta sallanır gibi hissediyorsan aşıksın.'

Başucumda Müzik, bizi 'gerçekleşen bir rüya'ya götürüyor. 50'li ve 60'lı yılların karmaşasında unutulup gitmiş gizli bir aşk öyküsünü anlatıyor. Orada, sokaktan akordiyon sesinin geldiği bir bahar sabahında, unutulmaz cumartesilerde, unutulmuş şarkılarda eşsiz bir duyguyu, tutmak isterken avucumuzdan kayıp giden o rüyayı okuyacaksınız. Hem de çok tanıdık bir yakın tarihin çarpıcı gerçeğinin içinde..

4 yorum:

AskinAy dedi ki...

okunulmasi gereken bir kitap bencede anlattigin kadariyla güzele benziyor,hayirli pazarlar dilerim canim simdiden:)sevgiler...

MAVİ UMUT dedi ki...

ilk sayfada ruh ikizi eşinizi demişsiniz ya..aman nazar değmesin diyeyim..bu şansa sahip olmak isterdim, azcık kıskandım fakat hemen maaşallah dedim..ailenizde mutluluklar diliyorum.

Adsız dedi ki...

bu kitabı bundan tam 5 yıl önce okumuştum ve sonlarında salya sümük ağladığımı hatırlıyorum. şu an hikayenin tüm detayları aklımda kalmadı tabii. ama tavsiye edilmesi ve okunması gereken bir kitap..

meltem dedi ki...

hamileyken okumuştum çok güzeldi
sevgiler