18 Mart 2009 Çarşamba

*BAHAR POSTASI*

Haftayı ortaladık çarşambadan sonrası daha da hızlı geçiyor sanki. Hava bir bahar bir kış.Güneş yüzünü gösterdi ama yinede soğuk.Balkon çiçeklerimi daha ekemedim havaların biraz daha ısınması lazım ama minik prensesin odası için perde işini hallettik. ölçüleri alındı küçük hanımın beğendiği renk ve desenden siparişi verildi.Duvar renginide beğendik iki renk yapmaya kara verdik hercai mor ve lila perdelerde bu tonlarda cumartesi boyası yapılacak.Minik ve ben çoOOok mutluyuz.

Mutluluğum aldığım postalarla katmerlendi.Sevgili *Aşkınay *sıcacık mektubun ve şirin hediyelerin için kızlar ve ben sana çoook teşekkür ediyoruz.










***********************************************************************************




Ve sevgili *Moonsun * zarif kartın ve sevimli hediyelerin için sana da çook teşekkürler.

8 yorum:

Gizem. dedi ki...

Yerim ben onu :) nasıl sevinmiştir kim bilir:))Güneş burda da ara ara var ama şaka yapıyo hava buzz..

Nazpek dedi ki...

hemde nasıl sevindi pambukçum kendimi de yabana atmayayım hani

AskinAy dedi ki...

mor ve lila cok güzel bir uyum,tv'de birara lilanin uyku getirdigini duymustum:) misil misil uyuyupta tatli rüyalar görsün güzelimiz yeni odasinda:)

serrose dedi ki...

hediyelerini gule gule kullan
sevgiler

Moonish (moonsun) dedi ki...

Nazpek'cim :)) cok mutlu oldum eline hemen gecmesine :)) Kocaman sevgi ve opucuklerimi gonderiyorum sana :))

Merve dedi ki...

ohh ne güzel gelsin mektuplar :) bravo ne güzel haberleşiyorsunuz.. prensesler bayılıyordur bu işe her seferinde farklı bir şirinlik :)

Opal dedi ki...

yafff benimki niye gelmedi hala :((
ayrica iki renk odalara bayiliyorum benn! ve harika uymlu iki renk secmissin Nazpek'im benimmm!
optum seni koccaman! bi de 2 prensesi de optum tabe! enisteme de hormetleeer!
:PPP
mucxxx

nergisce dedi ki...

ne zevkli senin bücür prenses böyle:) buarada askinayin hediyeleri süper kizlar ne sevinmistir:)