24 Ekim 2012 Çarşamba

KAÇAN BALIK:)

     Günlerdir  bayram için plan üstüne plan yapmaktan bir hal oldum.Hani şu araç satanlar gibi bir çalışma yapıp size döneriz diyenler gibiydim.Ama heyhat ne davet ettiklerimden nede gezi planlarına ortak ettiklerimden ses seda çıkmayınca bende elimde kalan c planına geçmeye karar verdim.Oysaki davete icabet eden olsa idi  eminim pişman olmayacaktı.
 




       A ve B planım püskürtülünce elimde  C planı  yani Bursa ve çevresi  kültür gezisi  kalmış oldu.Henüz görmediğimiz birçok yeri varken Bayram tatilini fırsat bilip değerlendireceğiz.Akşamlarıda evde film ve kitap   keyfi yapacağız.
    Hani neleri kaçırdım diyen varsa , uzun kahvaltılara eşlik edecek ayva reçelinimi desem kahvaltı sonrası içilecek bol köpüklü kahvelermi desem,yok ben biraz odama çekilip dinleneyim derse diye televizyonu interneti dergisi kitabı filmi olan odayı kaçırmıştır.Buda böyle biline...
    
 
 
 
 







1 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

valla kaçıran çok büyük bir balık kaçırmış.

Cumalıkızık'ı görmüşmüydünüz...

İyi bayramlar diliyorum.