8 Ekim 2012 Pazartesi

DÜN GİBİ

Yeni eğitim ve öğretim yılımız hızlı bir şekilde başladı. Sevgili eşim hazır işlerim biraz hafiflemişken bir üniversite daha bitireyim diyerek yeniden öğrenci oldu.Böylelikle evimizin öğrenci sayısı üçe çıkmış oldu.
Akşam olunca tüm öğrenciler ders başına geçiyor.Kızlar babalarını takipte adamceyiz az televizyon izlese hemen başında bitiyorlar. Sanırım bu kış evin keyfini ben süreceğim.Canım hayat hep batuhana mı güzel olacak değilmi ama...
Haftasonu fotoğraf arşivini elden geçirdim.Arada kızlarda bana eşlik etti.Bazı video ve resimlere bakarken gülmekten bayıldık.
Aşağıdaki film dokuz yaşındaki Nazlı kızımın yönetmenliğinde üç yaşındaki İpekli kızımın oyunculuğunda Ordu'daki evimizde çekilmiştir.  




1 yorum:

Sibelbek dedi ki...

canımsınız... görmeden özlediklerim...