16 Ekim 2012 Salı

SALI GÜNCESİ

Bu mevsimde giyim konusunda sanırım herkes sıkıntı yaşıyor.Sabah serini iyi güzelde öğlen ve sonrası deli bir sıcak var.Etrafta kaban giyinenide  askılı tişört giyinenide görmek mümkün.Son yılların en sıcak ve kurak sonbaharını yaşıyormuşuz uzmanlar öyle söylüyor.Üstelik bunun birde pastırma sıcakları olacak daha

Havalar böyleyken gündelik yaşam devam etmekte herşey iyi hoşda şu yemek işi insanı bunaltıyor.Hani ismini koyunca sorun yokta ne pişirsem kısmı epeyce yorucu.İş çıkışı bu akşam ne yapsam diye düşünerek metro durağına yürürken önünden geçtiğim dükkanın vitrininde "annenizi yormayın  işte annenizin mantısı" yazısını görünce evet o anne benim diyerek hemen içeri daldım baktım eli yüzü düzgün bir yer  hemen alıp denedim ve hepimiz beğendik.Böylelikle mantıcımızıda bulmuş oldum.   




1 yorum:

MAVİANNE dedi ki...

o mantıcıdan alıp buzluğa atmalı
ne yesek acaba diye düşününce haşlayıp bir güzel yemeli :)))
afiyet şeker olsun canım
evet ben sabah ve akşam donuyorum
öğlen de pişiyorum
üşüyüp giyinip geldiğim için işe
bakalım böyle nolacak
sevgiler