24 Şubat 2011 Perşembe

SIRADAKİ GELSİN

Ben demiştim hatta  yazmıştım daha adı sanı duyulmadan keçiliğinden bahsetmiştim gribin.
Anlaşılacağı üzere grip mikrobu evimizde arzı endam etmekte.İpek kızım üç gündür ateş öksürük ve mide bulantısı eşliğinde yattı. Bu gün kendini daha iyi hissettiği için okula gitti.Nazlı kız da hapşırık tıksırıkla gitti okula.
Sabah sohbetimiz sıradaki grip mikrobunun adı üzerineydi.Kertenkele yada gergedan gribi olabilir diye fikirler atıldı ortaya.İpek en çok gergedan gribine güldü.

   Hava karanlık ve soğuk usul usul yağmur yağıyor. Ama bizim ev bahar tadında çünkü İpeğin sümbülleri açtı.Bütün ev misler gibi kokmakta...

6 yorum:

Tibetin annesi dedi ki...

çiçek kokusu götürsün hastalıkları. çok geçmiş olsun bücürlere... ben de çok tırsıyorum bu gripten, gelmeden gider inşallah...

laleninbahcesi dedi ki...

aman misler gibi kokmuştur her yer şimdi.Grip demeyelim ,gitsin artık

zuzuların annesi dedi ki...

Geçmiş olsun cnm.Umarım şimdi daha iyisinizdir...

MAVİANNE dedi ki...

öncelikle çokk geçmiş olsun
o sümbül kokuları ne güzeldir
fotoğraflarını bekliyoruz
teşekkürler yolculuk dileklerine canım

♥ Ç!lekl! ♥ dedi ki...

gecmis olsun sizlere...
Bu sene moda bu grip bulasana yapisiyor...

Tibetin annesi dedi ki...

piişttt! neredesiniz cicim? iyileşemediniz mi yoksa daha, yoksa sizde blog yasağına mı kurban gittiniz :(