18 Şubat 2011 Cuma

AÇIL SÜMBÜL AÇIL



Yok yok anlaşıldı bu bünyeye izin mizin lazım değilmiş.Kırkyılın başı evde sakin bir beşgün geçirecektim güya ama ikinci günden sonra İpektoşun öğretmeni hastalanınca ve haftasonuna kadarda raporlu olunca benim hayaller yine suya düştü. 
  evde sıkıldım anne, hadi dışarı çıkalım, ben acıktım,evcilik oynayalım mı?, biraz benimle ilgilenirmisin diyen evin cücesiyle uğraşıp durdum.
Birlikte pazardan sümbül aldık iki tane olmalıymış  kendisi besleyip hergün onlara kitap okuyacakmış.Gidip gelip susamışlarmıdır su dökeyimmi  diye deli etti bizi.
 Herşeye rağmen koşturmadan kahvaltı hazırlamak,ev halkını sabah uğurlayıp akşam kapıda karşılamak çook güzeldi.

5 yorum:

Tibetin annesi dedi ki...

çocuk özlüyor ama seni ne yapsın yani :)

Filiz dedi ki...

geçenlerde ben de bir sümbül aldım evimize.bizimki çoktan açtı,hatta şu anda kokusu burnuma geliyor mis gibi:)kızınız onlara bir de masal okuyacakmış,kim bilir ne kadar güzel açarlar:)

takipteyim,bana da beklerim:
filizinevi.blogspot.com

Adsız dedi ki...

ahh bi de o sümbüller açınca görün siz evdeki mis kokuyu.. bayılıyorum o kokuya...

MAVİANNE dedi ki...

eminim hikaye okunan çiçek hemen açacaktır .)))
sevgiler ve öpücükler bu güzel anne kıza

TUĞBA'NIN DÜNYASI dedi ki...

Çok tatlı maşallah..ee ama evde anne olunca napsın o da tadını çıkartıyor:)çiçeklere kitap okumasına bayıldım ne güzel:)benim yeğenim de bilgisayar acıkmıştır diye cd rom dan çaktırmadan bisküvi tıkıyormuş içine..hiç unutmam..en sonunda bozulmuştu tabi..senin prenses en azından bak uslu uslu nasıl da oturmuş çiçeklerinin yanında:)maşallah ona..öpüyorum