14 Şubat 2011 Pazartesi

BUDA BANA HEDİYEM OLSUN

     Kocaman bir sömestr tatilini sonlandırdık.Tabii tatilin tadını İpekli çıkardı.Nazlı kızım sadece beş gün dinlenebildi diğer günler  dersaneye devam etti.Dede ve Babaanne de bizde olunca  gözümüz  arkada kalmadan rahatça işe gidip geldik.    Bu gün itibariyle kızlar okuluna er kişi işine giderken bendenizde evin tadını çıkarmak üzere izne ayrılmış bulunmaktayım.Bu kadar yıldır çalışıyorum ilk defa kendim için izin aldım.Bu bir hafta tamamen bana ait yani niyetim odur ki miskinliğin dibine vurmak ama ne kadar başarılı olurum oda bilinmez.
    Haftasonunu dip bucak mıntıka temizliği yapıldı.Kızların ikisinede en okkalısından fırçalar atıldı.Bundan sonra ortalıkta bırakılan her eşyanın anneleri tarafından çöpe atılacağı tekrar tekrar hatırlatıldı.
      Gün ışığında sessiz sedasız evde dolanmak gerçektende  keyifliymiş.Şimdi keyfime küçük bir ara verip sevgililer günü şerefine aşkıma nohutlu pilav pişirmek üzere huzurlarınızdan ayrılılyorum. 
    

2 yorum:

Defne Soysal dedi ki...

İyi tatiller sana seninle:))

laleninbahcesi dedi ki...

senle sen keyifli saatler geçirirsiniz inşallah