26 Ocak 2011 Çarşamba

KUTU-KUTU

   Ne zaman daha çok yazacağım desem diye karar alsam arayı iyice açıyorum.Bu aralar fena halde evle uğraşmaktayım.Herşeyi elden geçirdim.İkinci bir ev kuracak kadar fazla  eşya çıktı.Küçülen,eskiyen,kullanmaktan bıktığım ne varsa ayırdım.Her dolabı her köşeyi yeniden düzenledim.Kızlar beni sürekli ayırma  kolileme işinde gördükçe anne taşınıyormuyuz diye sordular.Taşınmadık ama  bir güzel yenilendik.Dolaplar ferahladı bardak çanak değişti.Mutfağa odalara girip çıktıkça dolapları açıp açıp bakıyorum.Çok hoşuma gidiyor.Şimdi sadece iki tekli koltuğumun kaplanma işi kaldı.Çiçekli goblen bir kumaş bulduğum anda onlarda yenilenecek.

   Bu gün kızlar evde okulları tatil özlemle beklenen kar yağışı dün öğlenden itibaren gelmiş bulunmakta.Her yer bembeyaz.Kar yağdıkça oleyyy diye havalara zıplamaktalar.İpektoşun doğum günü yaklaşmakta ama henüz hiç bir hazırlık yapamadık.Daha doğrusu ben kendimi ev düzenleme işine kaptırınca durum böyle oldu.Bu sene küçük bir partiyle geçiştirmeyi düşünmekteyim tabii küçükhanımı ikna  edebilirsem.
    İşle güçle evle ocakla çoluklu çoçukla uğraşırken kendimi nasılda hoş hissediyorum seviyorum ben bu hayatı ve bana kattıklarını...

   

1 yorum:

Sibelbek dedi ki...

ben taşınırken bir yığın fazlalık attığım halde hala ev bana çok kalabalık gözüküyor. Bunda eşimin av malzemelerinin çokluğunun payı var tabii. bu arada av niyetine eşim sık sık sizin oralara geliyor biliyor musun? Bi gün ben de mi takılsam ne yapsam diycem ama bi ton av malzemesi ve 3 köpekle o yolculuğu pek gözüm kesmiyor :)))