6 Ocak 2017 Cuma

LİSTELER...LİSTELER...

52 Liste Projesi & Liste 1

# Liste 1: Bu yıl için hedeflerinizin ve hayallerinizin listesini yapın.

Liste insanı mıyım bilmiyorum ama liste yapmayı çok sevdiğimi iyi  biliyorum.
.
Her senenin başında klasik hedefler hayaller gündeme gelir bazıları unutulur gider bazıları kısmen yapılır bazılarının da esamesi bile okunmaz.

önceki yıllarda başarıya ulaşmış projelerimde yok değil hani. Hergüne bir motif projem vardı mesela, renk renk 365 motif ördüm.Şimdilerde battaniye olarak ev halkına hizmet etmekte. 2010 yılından beri her yıl bir yurt dışı gezisi yapmak hedefimiz şimdilik aksamadan devam ediyor umarım sağlığımız ve imkanlarımız elverir ve daha uzun yıllar devam eder.

Beni motive edecek birşeyler ararken sevgili arkadaşım macerakitabim beni gaza getirdi. Onun listesini okuyunca acaba bende  mi yapsam diye düşünürken ne duruyorsun diyince bende pek bir heveslendim ki iştah konusunda benimde maymunlardan altta kalır bir yanım olmadığı az da olsa bilinir.
Tabii kızları da olaya dahil ettim. Ödevleri verip yarın toplayacağım dedim. Mırın kırın ettiler ama yine de listelerini teslim ettiler.  
Geldik benim listeme:
  En başta tüm bu  hedef ve hayaller için sağlık imkan ve zaman diyor ve sıralamaya başlıyorum

🌟 Bu yıl kendimi yazı yazmak konusunda daha çok zorlayacağım. Defterler ve blog ihmal edilmeyecek!. Gezi defterlerime gereken özeni gösterip biriken biletler, broşürler ve diğer dökümanları tasnif  edeceğim.
🌟Her yıl bir ilkbahar  tatili bir yurtdışı tatili  yapmaya devam edelim.Bu yılın ilkbahar tatili  Marmaris Datça tarafları olsun. Yurtdışı için kış dönemini seviyoruz özellikle Aralık olması tercih sebebimiz. Bu yıl Almanya ve Polonya yada Danimarka kulağa hoş geliyor.
 🌟Televizyonu hayatımızdan çıkarttık. Bu yılda aynen devam edelim. Müzik ruhumuzun gıdası. Plak arşivimizi biraz daha zenginleştirmek istiyorum.
🌟Kitap olmazsa olmazım. Kendimce okuyorum keyifli farklı dünyalara pencere açan ufkumu genişleten kitaplar su gibi akıp gitsin. Birde her ay bir çocuk kitabı okumak istiyorum. 
🌟Hepimizin uygun olacağı bir akşamı evde sinema keyfi yapmak için belirlemek istiyorum. Filmleri her hafta bir kişi seçecek.
🌟Haftasonları İstanbul'u adım adım dolaşmak şehrimizde turist olma günleri yapmak istiyorum. Erguvan zamanında boğaz turu yapmak ise başka bir hayalim.
 🌟Alışveriş konusunda bu yıl hepimiz oldukça bilinçli davrandık. İhtiyaç olmadıkça alışveriş merkezlerine gitmedik. Bu yılda böyle devam etmeyi umuyorum. Sadelik ve basit güzeldir.  
🌟 Bu projeyi  layıkıyla yerine getirecek azme sahip olmayı dileyerek listemi sonlandırıyorum. 


Nazlı kızımın Listesi:

🌟 Akıcı bir şekilde İngilizce konuşmak.
🌟Erasmus la Fransa ya gitmek.
🌟 Mutluluk
🌟 Başarı
🌟 Sevgi
🌟 3 harfli kendine gelsin sonra İstanbul'a gelsin
🌟 Genel kimya dersinden geçmek
🌟 Güzel dostluklar kurmak
🌟 Sarp mutlu olsun
🌟 Saçımı kızıla boyatayım.
🌟 Zayıflamak


İpek kızımın Listesi:
🌟 Teog'u atlatmak
🌟 Galatasaray Lisesine girebilmek
🌟 Saçımı daha güzel toplayabilmek
🌟 Daha fazla su içmek
🌟 Daha yaratıcı fikirler üretebilmek
🌟 İstediğim gibi gezebilmek
🌟 Saçımı griye boyatabilmek



2 yorum:

www.macerakitabim.com dedi ki...

Hahaha :) Evin annesinin tıpkı benim gibi saçlarıyla ilgili hiçbir dileği yok. Benim için beyazlarımın çıkmaması "top" dileklerimden biri olabilirdi mesela. Bıktım artık saçımı boyatmaktan :)

İlk listenize bayıldım. Bu hafta oturup ikincisini yapacağız biliyorsun. Bir senede 52 yazıyı garantiledik. Yuppi.

Nazpek dedi ki...

İyi oldu bu iş Özlem birbirimizi gaza getireceğiz anlaşılan🤗
Diğer liste başlıkları da eğlenceli görünüyor.Bakalım neler çıkacak ortaya...