17 Şubat 2017 Cuma

İKİ LİSTE BİRARADA


Yahu bu haftalar çok çabuk geçiyor ve ben hızına gerçekten yetişemiyorum. Pek bir hevesle başladım ama işin içine girince zaman daha bir elimden avucumdan uçuyor gibi oldu. Ama yok pes etmeyeceğim. Öyle böyle bu listeler yazılacak inat ettim bilen bilir:)) Zamanında olmasa da ikisi bir arada olsa da resim mesim koyamasamda bir şekilde olacak artık.

 52 Liste Projesi&Liste 6- Eğlence yollarınızın listesini yapın.

Sanırım eğlence konusunda çok başarılı biri değilim. Hayatım boyunca da olamadım desem yalan olmaz. Hani şimdi yaş kemale erdi gürültü patırtı yüksek sesli müzik bünyeye ağır geliyor ama  evvelden ezelden böyle ortamlarda bulunmayı hiç tercih etmedim. Çocukluğumda gençliğimde lunaparklarda eğlenen insanları hep tuhaf buldum. O tuhaf sallanan aletlere binip sonra çığlık atanların hepsini aşağı indirip dövesim gelmiştir bunuda burda itiraf edeyim bari:))
Öyle diyorsun da sen  nasıl eğleniyorsun diyorsan sanırım insanların gıcık diye tabir ettiği kişiler oluyoruz burda çoğul kısma geçtim çünkü sevgili hayat eşimle aynı yolun yolcusuyuz. işte bu yüzdendir ki  çevremizdeki insanların birçoğu da keyiflerini başkalarıyla külfetlerini bizimle paylaşırlar.
Evet şimdi gelelim tuhafta olsa bizim eğlence listemize

 🌟 Ailece en  eğlendiğimiz zamanlar yol hallerimizdir diyebilirim. Eğer arabamızla gidiyorsak sabahın seherinde yola çıkmışızdır kızlar arkada birbirinin üzerine düşerek uyukluyorlardır. Ben elimde fotoğraf makinasıyla ilk anlarımızı belgeleme derdindeyimdir. Ya da valizlerimizi vermiş havaalanında tatlı tatlı dolaşıyoruz işte en eğlenceli anlarımız..

🌟Bilmediğimiz şehirlerde kaybolmak işte bir eğlence daha bize

🌟Geçen yıl yaz tatilinde yaptığımız Parasailing unutamayacağımız bir eğlence anımızdı.

🌟Bizim evin en eğlenceli  muzip ve keyifli  üyesi İpek kızımdır. Ama gelgelelim Nazlı kızıma takılmadan onu kızdırıp da  eğlenmeyen bir tek kişi yoktur bu ailede☺ 

🌟İşte hepi  topu bu diyorum. Bunun  dışında eğlendiğimiz yer evimiz sanırım. Kitap, müzik, kahve arada biriki kadeh şarap eğlenmek için yetiyor işte... 

İkisi birarada olacak dedik ya diğer listeye geçelim hemen☺

52 Liste Projesi & Liste 7- Gününüzü aydınlatan kişilerin listesini yapın.

Öyle zamanlardayız ki uyandığımız sabaha  sağlıkla nefes aldığımız güne şükrediyorum. Hayatımızın  rutini bile artık çok kıymetli.
Sabah 06:30 da çalan alarmımla kalkıp çayın suyunu koyuyorum. Sonra evde şöyle bir dolanıp ipek kuzumun sıcacık mayalı poğaça gibi yanağına burnumu dayıyorum. Kokluyorum derin derin ordan yan odaya Nazlımın yanına geçiyorum sırtı açıktır yine yorganı yarıya kadar düşmüştür kaldırıp iyice sarmalıyorum saçlarını kokluyorum beş dakika daha diyor tamam diyorum. Sonra hayat arkadaşımın yanına gidiyorum evde dolaşırken üşümüşüm usulca yanına kıvrılıyorum ısıtıyor yüreğimi sıcacık. Bir bakmışım günüm aydınlanmış...  








5 yorum:

www.macerakitabim.com dedi ki...

Hahaha :) Biraz dertli girdin konuya ama pek bir romantik çıktın. :)
Sevgi dolu ve mutlu bir aile olduğunuz belli zaten. Allah bozmasın canım.

Bence bu listeler konusunda gayet başarılı gidiyorsun. Gecikmeler oluyor elbet. Her şeye yetişmek kolay değil tabii. Mesela Kuzey bu hafta sonu yardım etmem gereken proje ödevim olduğunu söyledi. Bir de beraber çalışmamız gereken sınavlarımız varmış :) Keyif almasak yapmayız bunların hiçbirini ama sen ne istiyorsun haftasonu diye soracak olsan blog yazmak, film seyretmek, kitap okumak derim.
İşte böyle.

Çileksuyu Sibel dedi ki...

Sicacik liste...Bence bizim eglenme yontemlerimiz gayet keyifli,en sakininden:) Zamaninda lunaparklarda,diskolatrda eglendigim olmustur ama o kadar uzak geliyor ki simdi bana.Hos ara ara atli karincaya hayir diyemeyecegim yas kac olursa olsun:)

Nazpek dedi ki...

Özlem💕 bende artık zamanla didişmeyi bırakmak istiyorum ama bir bakmışım yine söylenip duruyorum😊

Nazpek dedi ki...

Aslında yazarken atlıkarıncayı bende ayrı tutacaktım ama arada kaynadı iyi hatırlattın Sibel onun yeri ayrı tatlı tatlı dönsün onlar❤

Nazpek dedi ki...

Aslında yazarken atlıkarıncayı bende ayrı tutacaktım ama arada kaynadı iyi hatırlattın Sibel onun yeri ayrı tatlı tatlı dönsün onlar❤