4 Ocak 2010 Pazartesi

GÖZÜMÜN GÖRDÜĞÜ

Göz açıp kapatıncaya kadar geçti koca yıl.Daha dün gibiydi sanki milenyum tantanası ama koskoca on yıl geçmiş üzerinden.2009 yılına Ordu da başladık Tekirdağ da bitirdik. Çok şükür sağlıkla ağız tadıyla tamamladık.Ne yalan söyliyeyim güzel bir yıldı ama ben yinede 2010 dan daha umutluyum çift rakamları hep daha çok sevmişimdir.Hayatımdaki güzel şeylere hep çift rakamlı yıllarda kavuştum.Umarım 2010 da yanıltmaz beni.

2009 da neler mi oldu kısaca hatırlamakta fayda var( hani unutursam diye)

senenin başında blog yazmaya başladım yani Nazpek doğdu

Sevgili eşim burun ameliyatı geçirdi.

Dedem huzura erdi.

Altınoluk da tatil yaptık.

Tayinimiz Tekirdağ'a çıktı.

Nazlı kızımız ortaokula İpeklimiz anasınıfına başladı.

Bazen acı bazen tatlı hayat akıp gitti hepimiz bir yaş daha büyüdük.(Zaten eşim " Ben anlamam 40 yaşına girdim bunalımdayım ona göre " diyerek bize gözdağı vermeye başladı bile)

Kısaca 2009 böyle geçti yüzümüzü 2010 döndük.Bu yıl kendim için aldığım kararlarda şöyle ne kadarı gerçekleşir bilinmez ama karar alarak ilk adımı atmakta fayda var yinede


*Daha çok kitap okumak

*Okulumdan mezun olmak

*Kızlarla daha fazla zaman geçirmek

*İyi bir fotoğraf makinası alıp Fotoğrafçılık kursuna başlamak

*Bilgisayar konusunda kendimi geliştirmek

*Uzun Uzun yaz tatili yapmak

*Yurt dışına çıkmak

*Düzenli olarak spora başlamak

Naçizane isteklerim bunlar ama en başta herkes için sağlık ve huzur istiyorum.

3 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

Amin canım,nice senelere her şey istediğiniz gibi olsun sevgiler

laleninbahcesi dedi ki...

tüm isteklerin gönlünce olsun...2010dan bende çok umutluyum, inşalah umduğumuz gibi olsun... Sevgilerimle

Sibelbek dedi ki...

Umarım tüm dileklerin gerçekleşir canım. Ben de çok ümitliyim 2010'dan. Bu kadar ümit eden varken kendisinden, yanıltmayacaktır bizleri :)
Ayrıca merak ettiğin için teşekkür ederim, Tibet rahatsızlandı, yılbaşı dönüşü iki gün işe gelemedim :(