28 Ocak 2012 Cumartesi

BÜYÜDÜN BE KÜÇÜĞÜM

Bir yaş daha aldı bizim evin küçüğü.Tatil başladığı günden beri diyeceğim ama bu sene  tatil sadece ona geldi.Zira ben  ve Nazlı tam hız ders çalışmaktıyız.Durum böyle olunca bu sene kendi aramızda küçük bir kutlama yaparak geçiririz dedim önce çok bozuldu sonra tamam zaten ben artık büyüdüm bebekmiyim dedi.Bu sabah odasında oyuncaklarını dizip kendince parti yaptığını görünce anne yüreği işte dayanamadım.Hemen Nazlı kızımla  sürpriz bir parti olayına giriştik.İpektoşu babasına yardım etmek bahanesiyle dışarıya yolladık.Sitedeki tüm arkadaşlarına haber verdik.Onlar eve dönmeden her şey hazırlandı.Eve gelipte ortamı görünce  çok sevindi ama ilk cümlesi 
"ben zaten anlamıştım ki" 






İşte küçüğüm 8 yaşınıda böyle uğurlamış olduk.Umarım hep böyle neşeli,sevgi dolu,renkli, uzun ve sağlıklı  bir hayatın olur.Yanında yörende seni seven ama üzmeyen  bir dolu insan olur.Nice yıllara iyiki doğdun iyiki bizim kızımız oldun...  

8 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

nice güzel yaşları olsun...çoook keyifli olsun yeni yaşı...Hep sevdikleriyle dolu olsun.

Sağlıklı mutlu yıllar

aysema dedi ki...

Nice yıllara...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

nice mutlu yaşları olsun, sevdikleri hep yanında olsun :)

Adsız dedi ki...

Tatli kizinizin 8. yasi kutlu olsun! Akilli, tatli, güzel, güleryüzlü kizinizi sevgiyle kucaklarim!
Ona Avusturya'nin karli bir kösesinden selamlar gönderiyorum, okuyup mutlu olsun diye!
Huriye

Arzu Sarıyer dedi ki...

Nice sağlıklı ve mutlu yaşlara,kutlarım.Selam ve sevgiler...

I.r.em.c.e dedi ki...

İpektoşa ailecek mutlu ve güzel bir ömür diliyoruz reyhan ablacım çok öpüyoruz sizleri :)

Sibelbek dedi ki...

amiiinnn! dönüp baktığında gülümseyen yılları olsun geride hep :)

MAVİANNE dedi ki...

nice yaşlar diliyorum
hep böyle gülsün
son fotoğrafa bayıldım
maşallah