8 Şubat 2012 Çarşamba

BU SON FASILDIR EY ÖMRÜM

Karne alındı tatil geldi geçti.Çok soğuk günler geçirdik  hafiften kar yağdı ama ne kartopu oldu ne kardan adam. Edirneye İstanbula yağıyorda buraya neden yağmıyor diye kızlar isyanlarda.Sınava az kaldı çalışıyorum ama kafamda almıyor sanki.
Geçen haftasonunu İstanbulda geçirdik.Dedem ve Babaannem ikiside zor günler geçiriyor.Dedem çok hasta iki ay önce gördüğümüzde gayet iyi iken birden rahatsızlandı.Doktorlar yapılacak birşeyin olmadığını söylemişler.Kendiside her zamanki gibi makul ve mantıklı yaşımın gereğini yaşıyorum  diyor. Babaanneme gelince o şu anda gençlik günlerinde yaşıyor.Şimdiki zamanla hiçbir alakası yok.Hafızası silik bir vaziyette benide hatırlamadı zaten.
Tüm zamanların onca düğününe doğumuna bayramına sohbetine sesine tanıklık eden dede evimize şu anda hüzün hakim...

6 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

şu an da İstanbul'a kar yağıyor.

Çok hüzünlü bir yazı olmuş. Bizim dede evi şimdi bomboş

Tibetin annesi dedi ki...

canım çok geçmiş olsun... :(

Ebru Tuzla dedi ki...

çok moralim bozuldu. oldum olası yaşlı insanlara dayanamam kıyamam. benim de aynı sizin babannenize benzeyen bi babannem var. çok şükür şimdilik sağlığı yerinde. allah başımızdan eksik etmesin hiçbirini. yazınızı okuyunca aramak görmek öpmek istedim. neyse ki yakın oturuyoruz.

I.r.em.c.e dedi ki...

Reyhan Ablacım çok geçmiş olsun..Benim de aklıma dedeciğim geldi şimdi..çok zor...

TUĞBA'NIN DÜNYASI dedi ki...

Çok geçmiş olsun, üzüldüm. Yaşlılık zor şey. Keşke hep sağlıkla, güzellikle yaşlanılsa. Bir an evvel sağlığına kavuşmasını diliyorum dedenizin, dedelerin yeri bambaşkadır. Çok sevgiler ve selamlar..

banu ( çifte kavrulmuş hayat) dedi ki...

Geçmiş olsun,rabbim şifa versin ikisine de...