18 Ağustos 2010 Çarşamba

BİRİKSİN BİRİKSİN

**Ağrı sızı geçti gitti sadece  izi kaldı.Arayan soran merak eden mail atan herkese bin teşekkür...

**Geçen son bir ay içinde anladımki  önceden plan yapmak hele hele uçak bileti almak bize göre değilmiş. Buda bana ders olsun.

**Sıcaklar bıktırdı üşümek istiyorum.Kış için dahada bir şey söylemem.

**Plan yapmak yok dedim amma sadece uzun vadelisini kastettim. Haftasonu yaklaşırken şöyle yakın ama serin  biryerlere kaçasımız var.Çekirdek aile olarak geçireceğimiz altın anlara bir yenisini ekleyip hayata dairlerimiz biriksin istiyorum...


4 yorum:

Tibetin annesi dedi ki...

ben seni aramak istedim ama.... telin yok bende :(

laleninbahcesi dedi ki...

ah ben de istiyorum bir yerlere kaçmak hatta Bir Amasra daha yapmak istiyorum...

size iyi geziler ...

n@zo dedi ki...

Bu sıcakta zor olmuştur ama gelmiş geçmiş olsun..
İyi tatiller size, bol bol dinlenin ;)

MAVİANNE dedi ki...

canımmm
çokkk geçmiş olsun
geç oldu ama
inşallah sağlık ve sıhhatine hemen kavuşursun