18 Ağustos 2010 Çarşamba

BİRİKSİN BİRİKSİN

**Ağrı sızı geçti gitti sadece  izi kaldı.Arayan soran merak eden mail atan herkese bin teşekkür...

**Geçen son bir ay içinde anladımki  önceden plan yapmak hele hele uçak bileti almak bize göre değilmiş. Buda bana ders olsun.

**Sıcaklar bıktırdı üşümek istiyorum.Kış için dahada bir şey söylemem.

**Plan yapmak yok dedim amma sadece uzun vadelisini kastettim. Haftasonu yaklaşırken şöyle yakın ama serin  biryerlere kaçasımız var.Çekirdek aile olarak geçireceğimiz altın anlara bir yenisini ekleyip hayata dairlerimiz biriksin istiyorum...


4 yorum:

Sibelbek dedi ki...

ben seni aramak istedim ama.... telin yok bende :(

laleninbahcesi dedi ki...

ah ben de istiyorum bir yerlere kaçmak hatta Bir Amasra daha yapmak istiyorum...

size iyi geziler ...

nazo dedi ki...

Bu sıcakta zor olmuştur ama gelmiş geçmiş olsun..
İyi tatiller size, bol bol dinlenin ;)

MAVİANNE dedi ki...

canımmm
çokkk geçmiş olsun
geç oldu ama
inşallah sağlık ve sıhhatine hemen kavuşursun