14 Mart 2010 Pazar

ÇEKİRDEKTEN PAZAR

Sinema kaçamağı demiştim ya hani, Pazartesinden itibaren her girişimimiz sonuçsuz kaldı.Birini ikna ettik diğeri mızırdandı onu ikna ettik bizim canımız istemedi derken cuma akşamı herkesin gönlü olunca karı koca "Eyvah Eyvah"ı izlemeye gittik İyide ettik.haftanın stresini ağız dolusu kahkalarla atmış olduk.Filmdeki dialoglara  yabancı olmadığımızdan dahada eğlendik.




Çekirdek ailemiz sadece pazar günü hep birlikte kahvaltı yapabilmektedir.Güneşli bir bahar sabahından kahvaltı manzaraları.İki cüce didişmesi arasında sohbet etmeye çalışarak tamamladık kahvaltıyı.İpekli kendini bahçeye attı bile.Ablanın sınavı var birazdan çıkacaklar.Banada malum derleme toplama kısmı kaldı.Haydi bakalım vakit kaybetmeden kaçtım ben.  

4 yorum:

zuzuların annesi dedi ki...

Keyifli bir sabah olduğu çok belli:)Afiyet şeker olsun:)

laleninbahcesi dedi ki...

Eyvah Eyvahı bizde çok beğendik.

Kahvaltı masasını görünce henüz kahvaltı yapmadığım geldi aklıma:)))

MAVİANNE dedi ki...

ben de çok sevdim ve çok güldüm bu filme
iyi bir tercihti
kahvaltı sofrası süperrrrrr
iyi akşamlar diliyorum

meltem dedi ki...

bu filmi izlemek için sabırsızlanıyorum..
kahvaltı sofrası nefis görünüyor