28 Şubat 2010 Pazar

HAFTA SONU HAYALLENMELERİ

İstanbul artık yanıbaşımızda diye sevinmiştik haftasonları kaçar kaçar gideriz diyorduk boğaz senin istiklal caddesi benim gezer mısır çarşısından girer mis gibi Mehmet Efendi kahvesinin kokusunu içimize çeke çeke Cağaloğlu yokuşundan Sultanahmete çıkar eski günleri yad ederiz diyorduk ama heyhat meğer bizim SBS ye hazırlanan bir kızımız olduğu gerçeğini unutmuşda hayallere dalmışız biz.

Şimdilerde Nazlı kızın dersanesi sınavları etüdü derken hiç bir yere kıpırdıyamıyoruz.Oniki Hazirana kadarda durum böyle.

Henüz okula   yada sınav maratonuna başlamayan  cüceleri olanlara duyrulur bu günlerinizin kıymetini bilin sonra vay efendim ben duymadım ben bilmiyordum demeyesiniz...  

4 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

ne tesadüf, biz birazdan Mısır Çrşısı , Tahtakale turuna çıkıyoruz. Sonrada Sultanahmet Köftecisine gideceğiz. Özendirmek gibi olmasında :)))

Biz o günleri yaşadık geçti ama inanın nasıl hızla geçiyor yıllar şaşrsınzı. Anadolu Lisesi sınavları daha dün gibi ...

Sevgilerimle

laleninbahcesi dedi ki...

üperseniz, Haluk Kurdoğlunun canı rahmet istedi demek ki:)))

Sevgilerimle

Sibelbek dedi ki...

geç olsun güç olmasın, di mi ama... sabrın sonu selamettir demişler :P

zuzuların annesi dedi ki...

Ahh ah, ben aynı yaşta iki çocukla hiç hayal edemiyorum zaten o günleri?