7 Eylül 2017 Perşembe

GİRİZGAH


eveet geldik listemizin 36 numarasına...)) demeyi çok isterdim ama maalesef yine hayatın hızına yetişemedim. Valla ne yapsam ne etsem olmuyor olmuyor işte. Beceremiyorum vesselam. Ama olsun pes etmek yok  kaldığımız yerden devam edeceğiz :)


Koca bir bahar ardından da koca bir yaz geldi geçti. Hastalıklar kayıplar düğünler bayramlar gezmeler tozmalar kısaca hayata dairler hızla akıp gitti ömrümüzden.
Şimdi sarı sonbaharın müjdecisi Eylül zamanlarındayız. Eskiden olsa kendimi daha bir keyifli daha bir enerjik hissederdim. Sonbahar ve kış mutlu olma sebebim olabilirdi ama nedense bu yıl bu duyguyu çok hissedemedim. Aynı şeyi geçen gün İpek kızım da söyledi. Tatlı tatlı beni kırmaktan korkarak "Anne sen böyle olmazdın" dedi. Kafama takıldı ama sebebini bulamadım.

Şimdi bu listeleri yazarken aslında çok fazla yazacak bir şey de olmadığını düşündüm. Şöyle ki nihayetinde sıradan çekirdek bir aileyiz .Hayatımız belli müzik dinlemek kitap okumak çay kahve içmek  yolculuk yapmak  toplasan tüm zevklerimiz bunlar etrafında dönüp duruyor. Böyle olunca da sanki sürekli aynı şeyleri yazıyormuşum gibi geldi. Velhasıl İpin ucunu da kaçırmış oldum. ama denk geldikçe ve hoşuma giden başlıklar oldukça yazmaya devam etmek istiyorum.
  Bu yılın bahar tatilini Marmaris& Datça  civarında geçirdik. Üç günlük küçük ama   keyifli bir gezi oldu. Sonrasında bir haftasonu Belgrad 'ın ıhlamur kokulu sokaklarında Nihat'la  elele dolaştık. Öyle güzel bir gezi oldu ki anlatamam. Gördüğümüz en güzel şehir değil di ama yaşadığımız en güzel anlardı. İki gezi için de ayrıntılı ve bol resimli bir yazı hazırlayacağımı bildirip huzurlarınızdan şimdilik ayrılıyorum:)  




2 yorum:

Çileksuyu Sibel dedi ki...

hosgeldin.bazen uzak kalmak da iyi bence blogdan,iyi yapmissin,listeye ne zaman istersen devam edebilirsin ne de olsa.Ben de oldukca geriden geliyorum:)

Nazpek dedi ki...

Hoşbuldum sibel☺
Ne zaman daha çok yazmak istesem hep tersi oluyor neyseki bloğa yazmasamda defterlerime bol bol yazıyorum😊