18 Nisan 2013 Perşembe

SAİTABAT ŞELALESİ

Bahar geldi dedik ama yüzünü bir gösterdi sonra kayıplara karıştı.Günlerdir donuyoruz.Kızlar iyileşti derken hastalık sırası  bana geldi.Dört gün yatak döşek yatıp anca atlatım.Yattım ama sadece yattım bir tas çorba yapanım yoktu kuru tostla idare ettim a dostlar.
Hastalığıma Sabahattin Ali' nin Kürk Mantolu Madonna romanı eşlik etti.Raif Beyin Maria Puder'e gösterdiği ilgi alaka ve bakımada ayrıca hasta oldum.

Bünye kendini iyi hissedince hafiften de güneş yüzünü göstermişken Kestel üzeri Saitabat Şelalesi ve Köyünü görmeye gittik.Kızlar gelmek istemedi karı koca başbaşa gezdik.Doğa canlanmış erguvan ağaçları çiçeklenmiş ortalık yemyeşil sular çağıl çağıl hayat güzel be ya... 





























2 yorum:

lale dedi ki...

Nasıl güzel bir yermiş orası öyle...

Kürk Mantolu Madonna'da o Raif Beyi pataklamak istemiştim:)

Nazpek dedi ki...

sende mi abla:))