18 Ekim 2011 Salı

ERKEN AMA OLSUN

Sonbahar günleri derken birden kendimizi kışın kucağında buluverdik.Kar yağmadı ama yağmış kadar oldu.Hani kışı seviyoruz dedik ama ev sıcakken demeyi unuttum sanırım.Zira evimiz  buz gibiydi.Koca bir yazı geçirip doğalgaz dönüşüm işlerini bugünlere bırakan sayın yetkililerin kulaklarını bir hayli çınlatmış olsakta bunun bize bir faydası olmadı.

Hal böyle olunca akşamları mutfaksal faaliyetler biter bitmez battaniyeyi alan bir köşeye büzüştü.Sabahları kimse yataktan kalkmak istemedi kızlar yorganın altından okul  kıyafetlerini giyindi.

Neyseki bugün itibariyle evimizin eski sıcaklığına kavuşmuş bulunmaktayız.Zaten yarından itibarende pastırma sıcakları geliyormuş ama olsun evimiz sıcak olsunda varsın gelsin değilmi ama ...

3 yorum:

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Yaa evet erken gelen kış bu yıl tadımızı kaçırdı, gerçi kışın da ayrı bir keyfi var ama, aslında hep bahar olsa mevsim hep ılık olsa ne güzel olurdu - bence tabii-:))

Sibelbek dedi ki...

evin "sıcak" olması gerçekten önemli ;) sıcacık günleriniz olsun beraber :)

bırtutamkekik dedi ki...

merhabalaaar:))
maşallah kuzucuklarınıza:)
bayıldım sıcacık ve samimi paylaşımlarınıza:)
sayfanıza geldim ama,gitmekne mümkün:)
seve seve izleyiciniz oldum bile hemencecik.
bende sizi bekliyorum sayfama,bir fincan kahve eşliğinde hoş sohbete:)
kucak dolusu sevgilerimle..
:)