27 Eylül 2011 Salı

EYLÜLDENDİR

Tatil günleri nihayet bulunca çekirdek aile hooop değiş tonton diyerek eğitim günlerine geri döndü.Sabah 06.45 itibari ile kalkıp kahvaltı hazırlarken bir yandanda haydi demeye başlıyorum.Yaklaşık yarım saat boyunca bu kelimeyi kaç kere söylediğime ben bile inanamıyorum.Malum okul sezonuyla birlikte hastalık mevsiminide açmış bulunuyoruz.İpek kızımız sabah yutkunamıyorum anne galiba bademciğim büzüşmüş dedi.Gün boyuncada bir yudum su bile içememiş .Nazlı kız dersen çok sinirli bayram sonrası yaptığımız planla dersaneyi asması epeyce sıkıntı yaşattı.  Telafi edebilmek için nerdeyse dersanede yatacaktı. tabii sorumlusu bizmişiz öyle diyor kendisi lakin bizde atalarımızdan dem vurup bıldırki hurmalar diye başlıyoruz...:))

Ne yalan söyliyeyim akşam olup ta erkenden  odalarına çekilince gazete kitap fonda da  hafif müzik değmeyin keyfimize ...


5 yorum:

Sibelbek dedi ki...

hafta sonu kocanın peşine takılıp gelmeye niyetim vardı senin yamacına ama Tibet hasta dünden beri :(

Unknown dedi ki...

Oyy çok geçmiş olsun Nazlı kıza!
Ben de akşam oğluşumu uyutunca yapıyorum kitap keyfimi:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Çok geçmiş olsun, bu yıl okulları hastalıkla açtık umarım yıl boyu böyle gitmez.
Sevgiler:))

MAVİANNE dedi ki...

çokkk geçmiş olsun benim oğlum da bugün evde hasta yatıyor okul dersane askıya alındı malesef
hadi hadi demekten bir hal oluyoruz malesef
çocuklara sağlık diliyorum
sana da kolay gelsin

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Benimki (oğlum) İstanbul'da 3 yılını bitirdi. Ben sanırım o 'haydi' kelimesini unutmuşum..Birden farkettim..Darısı başına canım..