8 Nisan 2009 Çarşamba

*PERDE KRİZİ*






Neden bu ülkede işler bir seferde hallolmaz arkadaş.Yani illa ki bir aksilik çıkmak zorunda değilmi.Yada bu durumlar hep bizemi denk gelir ben çözemedim.Ben şimdi bizim ipek böcüğünün odasında biraz tadilat yapayım demiştim (bilen bilir daha önce yazmıştım).Boya badana kısmını sorunsuz hallettik.renkler süper oldu.Geldik perde işine hep ablasının eskilerini kakalıyoz ya biz buna hadi bu sefer yeni sıfır bir perde diktirelim dedik.Birkaç yere baktım sonra baktım Taç Linen de kampanya var bide tanınan bir marka sorun çıkmaz diye düşündüm.Tülü modeli beğendik ölçü falan alındı bir hafta sonra tülünüz hazır olur dediler.Bir hafta geçti arayan soran yok.Ben bir uğrayayım dedim şunlara "eee şey efendim çok yoğunduk kampanya falan kem küm ... iki gün sonra sizdeyiz" Neyse dedim tamam yapacak birşey yok nasıl olsa parasını verdik birkere iki gün sonra geldi bunlar odada iki camımız var biri eğimli biri balkon kapısıyla birlikte.Kapılı olan takıldı güzel de oldu sorun yok gelgelelim diğer camın ölçüsü yanlış alınmış uymadı haydiiiii arkadaş siz bu işi ilkdefamı yapıyonuz nasıl yanlış alınır yahu "eee şey bazen böyle şeyler oluyor abla merak etme hemen hallederiz" Hayır şimdi merak etsem ne olur etmesem ne olur elinize düştük birkere camın birinde perde var birinde yok.Bunada tamam dedim ama lütfen uzamasın "yok abla hemen hallederiz"bu konuşmadan sonra tekrar ölçü alındı ve yaklaşık bir 10 gün daha geçti.Bu arada minik hergün "anneeee perdem ne zaman gelecekkkk"Sevgili eşim birazda dalga geçerek "aşkım ne oldu senin perdecilere görüyosun ben boya işini birgünde hallettirdim" dedikçe bana afakanlar basmaya başladı en son dün gittim kapıdan girer girmez "yarın öğlen sizdeyiz abla" dediler.Bugün itibariyle şu saate kadar henüz gelen giden olmamış söyleyin şimdi ben ne yapayım...



4 yorum:

pammuk dedi ki...

Sen dur zaten Trabzon'a gidesim var oraya uğrayalım yıkalım başlarına dükkanı..İpek böceğime kıyamam ben nasıl da heveslendi..

Opal dedi ki...

hala gelmedilerse, "senin sabrina hayranim" diyorum baska bise demiyorum! git walla dagit orayi, once parayi al sonra isi canin isteyince yap! ne ala memleket be? yuh okuzler!

meltem dedi ki...

dur dur alla aşkına sen bişi yapma sinirimi kimden çıkariim diyodum isabet oldu
ver sen bana şunların numarasını ama ondan sonra perdeleri ebediyen unut :)))
inşallah hallolurda minik de ağız tadıyla oturur

MAVİANNE dedi ki...

umarım kızının perdesi bir an önce gelir ve takılır
sevgiler sana