27 Nisan 2009 Pazartesi

*HÜZÜN/SEVİNÇ




Bu gün benim için karışık bir gün.Bir yanım hüzün bir yanım sevinç.Hüzünlüyüm çünkü hepimizin biri, annemin tek kardeşi benim birtanecik dayımın ölüm yıldönümü.Tam bir yıl oldu.Her ölüm erken ölümdür bunu biliyorum ama gerçekten dayım için çok erken oldu.Öyle iyi öyle yakışıklıydıki.Onu hep o haliyle hatırlamak isterdim ama hastalık onu öyle bir hale getirmiştiki en son hastaneye gittiğimde yanlış bir odaya gittiğimi sandım.Bir hastalık insanı bu kadarmı değiştirir.Hastane bahçesinde elini omuzuma atarak yürüyüşümüzü bana kızım deyişini ve birlikte konuştuğumuz son cümleyi "İyi olucam kızım, az kendimi toparlıyayım gelicem Ordu'ya Boztepe'de rakı içiçez hepberaber, çocuklar da kurtardı kendini artık bundan sonra gezicem " deyişini hiç unutmayacağım...

Diğer yanım sevinçli dedim canım kardeşim küçükkafamın doğumgünü bugün.Bundan sonra hep bir yanımız buruk olarak kutluycaz ama olsun hayat bu.Zaten hayatın kendiside düğün doğum cenaze değilmi.

Ahhh küçükkafam ne günler geçirdik değilmi.Kardeşim,arkadaşım,sırdaşım oldun sen.Yarım simidi paylaştığım,okul gezilerine birlikte gidersek izin alabildiğim,her daim beni güldüren,en zor anımda herzaman imdadıma yetişen canım kardeşim iyiki varsın İYİKİ DOĞDUN




12 yorum:

Adsız dedi ki...

ne güzel demişsin. evet, hayatın kendisi düğün doğum cenaze. allah rahmet eylesin. dayının mekanı cennet olsun. kardeşinin de doğum günü kutlu olsun.

lori dedi ki...

basin sagolsun Nazpek'im ama hayat bu iste.. uzulmek kimseyi geri getirmiyo, hep guzel anilariyla an. rahat uyusun..kardesinin de dogumgunu kutlu olsun. gulumsee bulutlarr gitsiiiin:)

MAVİANNE dedi ki...

canım nice yıllara ve Allah sabırlar versin
ikisi bir arada biraz zor ama
canım hayat acımasız malesef
iyinin yanındas üzüntü de var malesef
sevgiler

Merve dedi ki...

hayat böyle işte ama insan alışamıyor ne alışmak istiyor ne de düşünmek..

Nur içinde yatsın & İyiki Doğmuş Kardeşin canım :)

meltem dedi ki...

dayın nur içinde yatsın canım,kardeşinede uzun ömürler versin allah nice yaşlara
hayatın ta kendisi işte yazın
bi yandan insanlar doğar aynı hastanede yeni yaşmalar başlar, bi yanda veda edilen hayatlar bunu hatırlayıp daha çok gülebilmemiz lazım diye düşünelim en azından
sevgiler

Unknown dedi ki...

Hayat böyle işte hem hüzün hem swvinç bir arada..sevgiler

laleninbahcesi dedi ki...

hayt böyle bir şey işte ne yapacaksın. Dayına rahmet diliyorum mekanı cennet olsun. Kardeşine de mutlu nice sağlıklı yıllar tüm sevdikleriyle

a. gizem dedi ki...

aynen dediğin gibi, bazıları hastalıkla uğraşıyor bazıları düğün planları yapıyor, aynı zamanda yeni yeni bebekler dünyaya geliyor... hayatın kendisi bu...

zehra dedi ki...

bir yanda olum bır yanda dogum hayatın gercegı bu basın sagolsun kardesın ıcınde dayının yasayamadıgı tum guzellıklerı rabbım ona yasatsın dıyorum

MAVİANNE dedi ki...

canım teşekkürler ben de buraya gelmeyi seviyorum

MAVİ UMUT dedi ki...

Ne yazıkki hayatın engel olunamaz bir gerçeği bu. Başınız sağolsun, mekanı cennet olsun. Benimde bir dayım vardı, babamdan çok severdim..

Nazpek dedi ki...

Sevgili Gülcan,lori,Mavianne,Merve,Meltem, Lale,gizem,zehra,Ufuk çizgisi hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum eksik olmayın