2 Mayıs 2011 Pazartesi

ERGUVAN ZAMANI


Şehrimizin erguvanları çiçeğe durdu gerçi İstanbul Boğazına yakıştığı kadar başka bir yere ne kadar yakışır tartışılır amma idare edicez gayrı.

   Arayı epeyce uzattım lakin blog yasağını sanırım en çok ben yaşadım nedendir bir türlü anlayamadım ama herkes yazarken ben ancak ara ara okuyabildim.
Neyseki şükür kavuştuk deyip kaldığımız yerden hayat tadında yazılara devam diyelim.
  Yaklaşık iki aylık zaman diliminde  mevsimsel hastalıkları birimiz aldık birimiz bıraktık evde sürekli bir devir daim vardı.Son noktayı kriptik tonsilit tanısı ile bendeniz koydum derken bu gün itibariyle evimizin er kişisi yatak yorgan yatmakta.

  Evin ergen kızı SBS kabusunun son bir aylık düzlüğüne girmiş bulunmakla birlikte okul ve dersane arasında mekik dokumakta.Sinir stres gerginlik had safhada veli olarak bizde deli olmazsak iyi...

  İpekli kızımızda  yoğun bir halde okuma bayramına hazırlanıyor.Öğretmeni sunuculuk görevinide ona vermiş çünkü diksiyonu çok güzelmiş.Her gün kumanda yada saç fırçası elinde prova yapmakta.

  Bahar birtürlü gelmek bilmeyince bizimde balkon sezonumuz henüz açılamadı.Bu sene saksıların bir kısmına kekik,feleğen tarzı ot mot ekesim var.Fikrimi duyan eşim bir kasada yeşil soğan ek diyerek dalga geçsede ben çok ciddiyim.Hemen yarın tohumları çimleyeceğim.
   İşler güçler aynı şekilde devam etmekte.Arada ipin ucunu kaçırdığımız oluyor ama bereket çabuk toparlıyoruz.İş oluyorda sıra insan ilişkilerine gelince biraz çuvvallıyoruz galiba.Oysaki biz paylaştıkça çoğalmaktan yanaydık...
    

4 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

önce hoş geldin ve geçmiş olsun... İstanbula doğru dürüst bahar gelmediği için henüz boğaz tam anlamıyla erguvan rengine boyanamadı...

♥ Ç!lekl! ♥ dedi ki...

hos geldin :)umarim bahar tum guzelligi ile gecikmisligini unutturur;;;erguvanlar pek seker ben de resimledim dokulmeden renkler harika !

Sibelbek dedi ki...

nihayet buradasın, ohhh! seni görmek ne güzel! :)))
geçmiş olsun hepinize, geçsin gitsin inşallah artık hastalıklar, gün yüzünü göstersin yaz hepimize...

MAVİANNE dedi ki...

Allah kolaylık verisn size SBS tam bir kabus biz de geçen yıl atlattık şükür

ipekli kıza tebrikler diyorum başarılar diliyorum

ben de evimin önündeki erguvanın açmasını dört gözle bekliyorum :))))