22 Mayıs 2009 Cuma

*ORTAYA KARIŞIK*


**İki gündür çamur yağıyor kafamıza daha ileri gidip taşa çevirmese bari.Bu sene balkon sezonunu henüz açamadık yıkıyorum paklıyorum, çiçeklerim tamam gibi ama rüzgardı yağmurdu çamurdu derken birtürlü mutlu sona eremedik.

**Bu haftaiçi akşamları epeyce iş hallettim dolaplar elden geçti kışlıklarla yazlıklar yer değiştirdi.Küçülenler giyilmeyenler ayrıldı.Yazlıklar renk uyumuna dikkat edilerek aynı hizada katlandı ve yerleştirildi.Gidip gelip dolapların yeni haline bakıldı.Biz çocukken annemin üç kapılı bir gardropu vardı ve hepimizin eşyası o dolaba sığardı.şimdi herkesin ayrı ayrı dolabı var ama yine sığamıyoruz.


**Kafamda bir sürü plan var ama planlardan da korkasım var.Arabamıza atlayıp uzun yollara çıkasım var.Yol kenarlarında durup mola veresim var.Hamağa uzanıp saatlerce kitap okuyasım arada uyuyup tekrar kitaba devam edesim var.Güneş batarken sahilde çıplak ayakla yürüyesim var.Sabah sıcak ekmek kokusuyla uyanasım var.Offf varda var işte ...

7 yorum:

Adsız dedi ki...

yaa şu kışlıkları kaldırıp yazlıkları çıkarma işine bi türlü girişemedim. nasıl büyüyo gözümde anlatamam. siz halletmişsiniz oohh.. güle güle dağıtın :)

laleninbahcesi dedi ki...

aynen öyle ya, şimdi herkesin kendi dolabı var hatta çanta ve ayakkabılar içöin bile ama sığmıyoruz , üstelik her mevsim geçişlerinde de bir sürü kıyafet ayrılıyor ihtiyacı olanlara verilmek üzere.
O dediklerini benimde yapasım var ama şu an ki görünenmanzara temmuza kadar İstanbulluyuz

aysema dedi ki...

İşin büyüğünü halletmişsin, ne güzel!Darısı başımıza...

meltem dedi ki...

ay benim de seni hayallerini çalasım var .. yok öyle yamaa tek başında sahilde yürü kitap oku bol bol uyu
olmaaaz ben de isterim:))
ben de geöen hafta ytaptım canım bu işleri eline sağlık küçülenler ihtiyacı olanlara ayrıldı kışlıklar toparlandı yaz yaz oldu her yer :)

zehra dedi ki...

oh masallah kolay gelsın

Flame dedi ki...

Kolay gelsin. Herşey gönlünce olsun..

Aymen dedi ki...

yahu bu çamur eskiden yağmazdı. yağmur tertemiz olmazmıydı ben mi yanlış hatırlıyorum?